مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 10:102023-03-20بين الملل

نظارت رهبر کره شمالی بر اجرای شبیه سازی یک ضد حمله هسته ای


خبرگزاری دولتی کره شمالی امروز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد، کیم جونگ اون، رهبر این کشور در اقدامی به عنوان هشدار به آمریکا و کره جنوبی، بر روند اجرای یک رزمایش با شبیه سازی یک ضدحمله هسته ای علیه این دو کشور متحد، - خبرگزاری دولتی کره شمالی امروز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد، کیم جونگ اون، رهبر این کشور در اقدامی به عنوان هشدار به آمریکا و کره جنوبی، بر روند اجرای یک رزمایش با شبیه سازی یک ضدحمله هسته ای علیه این دو کشور متحد، نظارت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این رزمایش کره شمالی شامل پرتاب یک موشک کوتاه برد بود که در اتفاقی نا معمول از محل یک سیلوی موشکی مدفون در زمین پرتاب شد.

به گفته تحلیلگران این تاکتیک به افزایش سرعت و ثبات موشک ها در آزمایشهای موشک های بالستیک در آینده کمک خواهد کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (کی.

سی.

ان.

ای) نوشت، هدف از این رزمایش که در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار شد، تقویت بازدارندگی جنگی و قابلیت ضدحمله هسته ای این کشور بود و این رسانه در ادامه واشنگتن و سئول را به دست زدن به تلاشی آشکار به منظور به راه انداختن جنگ علیه کره شمالی متهم کرد.

در مطلب خبرگزاری کی.

سی.

ان.

ای آمده است: این مانور همچنین هدفش به نمایش گذاشتن اراده سر سخت تر کشورمان در دست زدن به یک پاسخ جنگی عملی و فرستادن یک هشدار شدیدتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت رهبر کره شمالی بر اجرای شبیه سازی یک ضد حمله هسته ای

نظارت رهبر کره شمالی بر اجرای شبیه سازی یک ضد حمله هسته ای