مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 01:102023-03-03ورزشي

منصوریان به خوبی فوتبال خوزستان را می شناسد / اتفاقات قطر خیلی خوب مدیریت شد


اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که منصوریان با فوتبال خوزستان بسیار آشنا است، گفت: حتما منصوریان می داند که حزباوی ها در فوتبال خوزستان بسیار هستند و مطمئنا با حضور او بیش از این از حزباوی ها خواهیم شنید.

- ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که منصوریان با فوتبال خوزستان بسیار آشنا است، گفت: حتما منصوریان می داند که حزباوی ها در فوتبال خوزستان بسیار هستند و مطمئنا با حضور او بیش از این از حزباوی ها خواهیم شنید.

سیاوش بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا در ابتدا با تمجید از عملکرد فولاد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که فولاد در لیگ قهرمانان آسیا در مقابل یکی از قوی ترین، متمول ترین و باامکانات ترین تیم های آسیا یعنی الهلال بازی کرد و باعث شد تمام فوتبال دوستان و علاقه مندان فوتبال به وجد بیایند و لذت ببرند.

باید در همین زمینه نیز از آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تشکر کنم که علی رغم مشغله های فراوان با شایستگی توانسته ضمن اداره کردن شرکت فولاد با صبر و حوصله و همچنین علاقه پشت تیم فولاد بایستد و باعث شود این تیم در لیگ قهرمانان آسیا آبروداری کند و موجی از شادی و شعف برای مردم خوزستان که شدیداً به چنین شادی نیاز دارند رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان به خوبی فوتبال خوزستان را می شناسد / اتفاقات قطر خیلی خوب مدیریت شد

منصوریان به خوبی فوتبال خوزستان را می شناسد / اتفاقات قطر خیلی خوب مدیریت شد