مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 12:152023-03-04سياسي

شبکه سازی در مساجد ضعیف است


معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: یکی از مشکلاتی که در مساجد وجود دارد آن است که در شبکه سازی و تشکیلات در مساجد ضعیف عمل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مقدم صبح شنبه در همایش سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیان کرد: افق های جدیدی برای مساجد در انتقال تجربه و تعاملات باید طراحی شود تا بتوان تجربیات و دانسته ها را به نسل های جدید منتقل کرد.

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری دارای ویژگی هایی اند که از جمله این ویژگی ها می توان به مدیریت راهبرد فرهنگی اشاره کرد از این رو مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید این وظیفه را به خوبی انجام دهند.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ادامه داد: مدیر کانون منصوب امام مسجد است و محور مسجد امام مسجد است.

ارکان مختلف مسجد قرار است به عنوان بازوان امام در مسیر عمران و آبادی مسجد بکوشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقشی هنری و فرهنگی دارند اما نباید از فعالیت های اقتصادی در این زمینه غافل شد این در حالی است که یکی از موضوعات اصلی که در حال حاضر در سرچشمه ها با آن درگیر هستیم و چوب کم کاری در آن عرصه را می خوریم، هنر و کادرسازی هنری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی در مساجد ضعیف است

شبکه سازی در مساجد ضعیف است