مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 06:502023-03-05پزشكي

بیماران بدحال کرونایی در مازندران 2 رقمی شدند


تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل در شبانه روز گذشته با شناسایی تعداد 21 بیمار کرونایی جدید، به 72 نفر رسید که از این تعداد 12 نفر بدحال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، شاهد افزایش شمار بیماران مبتلا و بستری کرونایی در استان هستیم که شمار مبتلایان جدید 2 رقمی و تعداد بیماران بستری کرونایی رو به افزایش است.

بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‍رسانی وزارت بهداشت، تعداد شهر های قرمز و نارنجی همانند هفته گذشته در استان مازندران صفر بوده، ولی تعداد مناطق با وضعیت آبی به 15 شهرستان کاهش یافت و تعداد مناطق با وضعیت زرد کرونایی به 7 شهرستان افزایش یافته است.

بر همین اساس شهرستان های گلوگاه، بهشهر، جویبار، سوادکوه شمالی، عباس آباد، تنکابن و رامسر در وضعیت زرد کرونا و شهرستان های نکا، میاندورود، ساری، قائمشهر، سیمرغ، سوادکوه، بابل، بابلسر، فریدونکنار، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت هم در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

همچنین طی 24ساعت گذشته نیز تعداد بیمار 9 نفر مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران بدحال کرونایی در مازندران 2 رقمی شدند

بیماران بدحال کرونایی در مازندران 2 رقمی شدند