مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 14:152023-03-17فرهنگي

آثار راه یافته به مرحله دوم جشنواره رادیویی پژواک معرفی شدند


آثار برگزیده در چهار بخش «اصلی»، «ساختاری»، «مستمر» و «ویژه» و در ادامه رقابت های مستندسازان در دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، به مرحله نهایی راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در فراخوان این دوره از جشنواره، چهار بخش اصلی، ساختاری، مستمر و ویژه درنظرگرفته شد که در بخش اصلی، مستندسازان در 6 موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جهاد تبیین و هدایت فرهنگی، جمعیت، فرزندآوری و تقویت نهاد خانواده، محیط زیست، شعار سال و پاسداشت زبان فارسی در جشنواره حاضر شدند.

در بخش ساختاری نیز برنامه سازان در 6 بخش مستند محض ، مستند بازسازی ، مستند داستانی ، مستند گزارشی ، مستند پرتره و مستند مینی فیچر (MiniFeature) به رقابت پرداختند.

همچنین در بخش مستمر، آثار در سه بخش مستند بلند ، مستند نیمه بلند و مجموعه مستند ساخته شده و در بخش ویژه نیز برنامه سازان آثار خود را در دو موضوع مدافعان امنیت و حوادث تروریستی ارسال کردند.

دبیرخانه این جشنواره آثار راه یافته به مرحله داوری نهایی در بخش های مختلف را اعلام کرد: *بخش اصلی بخش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، استقلاب و همبستگی ملی مستند استاندار به تهیه کنندگی بهرام نوری مستند اولین پاسخ از آلفارد به تهیه کنندگی نشمیل معروفپور مستند به یادش به تهیه کنندگی آرزو شهنواز مستند چشم انتظار به تهیه کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار راه یافته به مرحله دوم جشنواره رادیویی پژواک معرفی شدند

آثار راه یافته به مرحله دوم جشنواره رادیویی پژواک معرفی شدند