مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 12:252023-03-18اقتصادي

تحقق بیش از صد درصدی گاز رسانی روستایی و صنعتی در لرستان


مدیرعامل شرکت گاز لرستان از تحقق بیش از صد درصدی اهداف تعیین شده برنامه سال 1401 در گازرسانی روستایی و صنعتی استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از تحقق بیش از صد درصدی اهداف تعیین شده برنامه سال 1401 در گازرسانی روستایی و صنعتی استان خبر داد.

کرم گودرزی امروز 27 اسفندماه اظهار کرد: امسال با گازرسانی به 130روستا، 400 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی و اجرای بیش از 600 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع در استان، توانستیم اهداف برنامه ریزی شده را محقق و به تعهداتمان عمل کنیم.

وی ادامه داد: در سال 1401 با گازرسانی به 36روستای شهرستان دلفان و 31 روستای شهرستان چگنی این دو شهرستان به مجموع شهرستان های سبز استان افزوده شدند و با گازرسانی به 5 شهرک صنعتی تمام شهرک های صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و جشن پایان گازرسانی به شهرک های صنعتی استان طی سال برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: در کنار پروژه های ایجاد زیرساخت گازرسانی صنعتی و روستایی، در بخش های مقاوم سازی و بازسازی خطوط لوله، تاسیسات و ساختمان های اداری هم اقدامات بسیار موثری انجام شد که عملیات اجرایی ساختمان های ناحیه دو خرم آباد و اشترینان به اتمام رسیده و مقام سازی نواحی ازنا و نورآباد در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بیش از صد درصدی گاز رسانی روستایی و صنعتی در لرستان

تحقق بیش از صد درصدی گاز رسانی روستایی و صنعتی در لرستان