مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 13:052023-03-09حوادث

کشف 30 تن شکر احتکار شده در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 30 تن شکر احتکار شده با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد و گفت: در راستای شناسایی و دستگیری افراد محتکر، - ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 30 تن شکر احتکار شده با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد و گفت: در راستای شناسایی و دستگیری افراد محتکر، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان از احتکار مقادیری شکر در یک انبار مطلع شدند.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر، افزود: ماموران بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی در بازرسی از این مکان مقدار 30 تن شکر به ارزش تقریبی هفت میلیارد و 500 میلیون ریال را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل پرونده، یک متهم در این رابطه به مراجع قضایی معرفی شد، اظهار کرد: پدیده قاچاق خطر اقتصادی بزرگی است و از عموم شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی، فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از اجرای طرح مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان های ملایر و شازند در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 تن شکر احتکار شده در ملایر

کشف 30 تن شکر احتکار شده در ملایر