مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 19:002023-03-15ورزشي

بازدید پدر مسی از اقامت گاه لیونل در ریاض


قرارداد لیونل مسی در تابستان پیش رو به پایان می رسد و او بر سر تمدید قرارداد، با باشگاه پاریس سن ژرمن به توافق دست پیدا نکرده است.

برخی از تیم های عربستانی از جمله الهلال و الاتحاد با فوق ستاره آرژانتینی وارد مذاکره شده اند و گفته می شود که آبی های ریاض .

- قرارداد لیونل مسی در تابستان پیش رو به پایان می رسد و او بر سر تمدید قرارداد، با باشگاه پاریس سن ژرمن به توافق دست پیدا نکرده است.

برخی از تیم های عربستانی از جمله الهلال و الاتحاد با فوق ستاره آرژانتینی وارد مذاکره شده اند و گفته می شود که آبی های ریاض پیشنهاد خود برای جذب مسی را به عدد 400 میلیون یورو برای هر فصل رسانده اند.

روزنامه عکاظ مدعی شد که پدر مسی روز گذشته از اقامت گاه لیونل برای حضور در ریاض و پیوستن به یکی از تیم های این کشور بازدید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازورزش سه؛ سفر پدر لیونل مسی به عربستان حسابی جنجال آفرین شده است.

در شرایطی که برخی از رسانه ها مدعی شده اند که خورخه مسی برای مذاکره با الهلال راهی سرزمین پادشاهی شده است، اما عده دیگری اعتقاد دارند پدر لئو که مدیر برنامه های او نیز محسوب می شود، برای مسائل غیرفوتبالی راهی این کشور شده است.

قرارداد لیونل مسی در تابستان پیش رو به پایان می رسد و او بر سر تمدید قرارداد، با باشگاه پاریس سن ژرمن به توافق دست پیدا نکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید پدر مسی از اقامت گاه لیونل در ریاض

بازدید پدر مسی از اقامت گاه لیونل در ریاض