مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 15:452023-03-07سياسي

باید نگاه موقتی به زیرساخت های اربعین را کنار بگذاریم


سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم تقویت زیرساختهای اربعین در استان، گفت: یکی از آفت ها این است که نگاه موقتی به این زیرساخت ها داشته و تلاش داریم که فقط اربعین یک سال را با آن بگذرانیم و دوباره سال بعد فکر چاره باشیم.

- باید نگاه "موقتی" به زیرساخت های اربعین را کنار بگذاریم ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم تقویت زیرساختهای اربعین در استان، گفت: یکی از آفت ها این است که نگاه موقتی به این زیرساخت ها داشته و تلاش داریم که فقط اربعین یک سال را با آن بگذرانیم و دوباره سال بعد فکر چاره باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شعبانی در جلسه امروز (16 اسفند) ستاد اربعین استان کرمانشاه، با اشاره به فرصت محدود تا رسیدن اربعین سال آینده گفت: باید در همین فرصت استان را برای میزبانی از زوار آماده کنیم.

وی افزود: امسال اولین سالی بود که مرز خسروی با ازدحام بی سابقه زوار مواجه شد، بنابراین وجود کاستی ها و ضعف ها طبیعی بود، اما برای سال آینده تکرار این ضعف ها پذیرفتنی نیست.

وی افزود: اربعین امسال باید آسیب شناسی شود و باید نقاط ضعف را برای سال آینده رفع کنیم که زوار بتوانند به راحتی تردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نگاه موقتی به زیرساخت های اربعین را کنار بگذاریم

باید نگاه موقتی به زیرساخت های اربعین را کنار بگذاریم