مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 22:552023-03-12حوادث

ایجاد وحشت و مزاحمت برای مردم جرم محسوب می شود


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با تأکید بر اینکه ایجاد مزاحمت و یا وحشت در مردم با انفجار مواد محترقه جرم محسوب می شود، گفت: احترام به حقوق همنوعان همواره امنیت آفرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ احمد ساکی افزود: شادی حق مسلم و عمومی مردم است اما این شادی نباید توأم با تعدی به حقوق دیگران و اخلال در نظم عمومی و آتش سوزی و تخریب و یا خدای ناکرده مصدوم و مجروح شدن خود و سایر افراد جامعه باشد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در این روزها عده ای افراد سودجو و فرصت طلب در راستای تحصیل درآمد و سود هنگفت نامشروع اقدام به تهیه، توزیع و خرید و فروش مواد محترقه و منفجره دست ساز و خطرناک در بین جوانان کرده و می کنند.

وی ادامه داد: این افراد متخلف و سودجو، از این طریق مبالغ هنگفتی به جیب می زنند و متأسفانه برخی از جوانان بر اثر ندانم کاری و غرور جوانی و به بهانه شادی کردن، اقدام به خرید و استفاده از این مواد می کنند و چه بسا در بیشتر موارد با حوادث تلخ و ناگواری مواجه می شوند و شادی این روزها را در کام خود و خانواده و سایر شهروندان به تلخی مبدل می سازند.

فرمانده انتظامی ملایر به والدین توصیه کرد: در آستانه فرارسیدن سال نو، در کنار خانواده بوده و از فرزندان مراقبت کنند همچنین از قرار دادن ترقه، وسایل آتش بازی، ظرف خالی حشره کش ها، کپسول ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد وحشت و مزاحمت برای مردم جرم محسوب می شود

ایجاد وحشت و مزاحمت برای مردم جرم محسوب می شود