مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 12:052023-03-18سياسي

بانیان وضع موجود پسماند سراوان به دادگاه معرفی شوند


استاندار گیلان با تاکید بر اینکه نمایشگاهی از درخت هیرکانی باید در منطقه بهسازی شده سراوان ایجاد شود، گفت: بانیان وضع موجود زباله سراوان باید شناسایی و به دادگاه باید معرفی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی پیش از ظهر شنبه در مراسم کاشت نهال و درخت در در محل اجرای طرح ساماندهی لندفیل سراوان رشت اظهار کرد: آثار پسماند در 4 هکتار از محل دپوی زباله در سراوان رشت با خاک، بهسازی و ساماندهی شده است.

وی، بازگشت سراوان به طبیعت را یک اقدام جهادی توسط دولت مردمی سیزدهم دانست و افزود: از سال 63 تصمیمات غیر کارشناسی در خصوص دفن زباله در سراوان اتفاق افتاد در حالی که از ابتدا قرار نبود زباله در این منطقه دفن شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم پس از روی کار آمدن، مسئله ساماندهی پسماند سراوان را در دستور کار قرار داد، گفت: دولت سیزدهم یک کار 40 سال بر زمین مانده را با جدیت تمام شروع کرده است.

عباسی با بیان اینکه اعتبارات اختصاص یافته به حل معضل پسماند سراوان در طول چند سال گذشته بی سابقه است، بیان کرد: در خصوص بازگشت سراوان به طبیعت یک ریال اعتبار وجود نداشته است ولی در سفر رییس جمهور به گیلان یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار به حل معضل پسماند سراوان اختصاص یافت و در فروردین ماه سال جاری نخستین اعتبار با مبلغ 100 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانیان وضع موجود پسماند سراوان به دادگاه معرفی شوند

بانیان وضع موجود پسماند سراوان به دادگاه معرفی شوند