مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 13:102023-03-14اجتماعي

رگبار و رعد و برق در تهران/ کاهش دما از پنجشنبه


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از چهارشنبه شب تا روز پنجشنبه(25 اسفند) با تقویت سامانه بارشی در سطح استان در بعضی ساعات رگبارو رعدوبرق و تند باد موقتی مورد انتظار است.

- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از چهارشنبه شب تا روز پنجشنبه(25 اسفند) با تقویت سامانه بارشی در سطح استان در بعضی ساعات رگبارو رعدوبرق و تند باد موقتی مورد انتظار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با بررسی نقشه های هواشناسی، تصاویر ماهواره ای و خروجی الگوهای پیش یابی عددی امروز و فردا (23 و 24 اسفند) آسمان استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری در ساعات بعد از ظهر به ویژه در ارتفاعات گاهی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

از چهارشنبه شب تا روز پنجشنبه(25 اسفند) با تقویت سامانه بارشی در سطح استان در بعضی ساعات رگبارو رعدوبرق و تند باد موقتی مورد انتظار است.

طی روزهای جمعه و شنبه (26 و27 اسفند) آسمان استان کمی ابری تا نیمه ابری و طی روز جمعه به ویژه در بخش های جنوبی استان همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.

از لحاظ دمایی امروز افزایش دما و روز پنجشنبه کاهش دما رخ خواهد داد.

آسمان تهران فردا (24 اسفند) قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (25 اسفند) ابری و مه رقیق و در بعضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار و رعد و برق در تهران/ کاهش دما از پنجشنبه

رگبار و رعد و برق در تهران/ کاهش دما از پنجشنبه