مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 13:452023-03-04سياسي

کمبود نیروی حفاظتی در عرصه ها/ پروژه های عمرانی عامل اصلی تخریب جنگل ها


مدیر کل منابع طبیعی خوزستان با انتقاد از کمبود نیروهای حفاظتی در عرصه های جنگلی و مرتع و بیابان ها گفت: برای 6 میلیون هکتار اراضی در خوزستان فقط 106 نفر نیروی حفاظتی وجود دارد که از جنگل ها و مراتع و.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل منابع طبیعی خوزستان با انتقاد از کمبود نیروهای حفاظتی در عرصه های جنگلی و مرتع و بیابان ها گفت: برای 6 میلیون هکتار اراضی در خوزستان فقط 106 نفر نیروی حفاظتی وجود دارد که از جنگل ها و مراتع و.

در استان حفاظت می کنند.

سید محمد تقی سجادی در نشست خبری که امروز، 13 اسفندماه به مناسبت هفته منابع طبیعی در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هفته منابع طبیعی امسال از 15 تا 21 اسفندماه برگزار خواهد شد و برنامه های مختلفی از جمله برنامه نهال کاری عمومی با حضور تشکل های مردم نهاد در عرصه های ملی و.

در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به پویش کاشت یک میلیارد اصله درخت در کشور افزود: دولت اعتبار مشخصی برای این پویش در نظر نگرفته و قرار است با همکاری بخش های مختلف از جمله شرکت های نفتی و.

این پویش در خوزستان اجرایی شود.

کاشت یک میلیارد نهال یک تکلیف بین المللی است مدیر کل منابع طبیعی خوزستان با بیان اینکه کاشت یک میلیارد نهال یک تکلیف بین المللی است که باید کشت شود و باید در این زمینه پاسخگو باشیم، گفت: بحث کاشت یک میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی حفاظتی در عرصه ها/ پروژه های عمرانی عامل اصلی تخریب جنگل ها

کمبود نیروی حفاظتی در عرصه ها/ پروژه های عمرانی عامل اصلی تخریب جنگل ها