مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 22:222023-03-16سياسي

دولت بدنبال استفاده از ظرفیت نخبگان در تصمیم گیری است


دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی از بکارگیری ظرفیت جریان نخبگان در تصمیم گیری های دولت، گفت: در دور دوم سفرها، رییس جمهور بنا را بر این گذاشته که نظرات و نگاه های نخبگان در پیشنهاد برای مصوبات لحاظ و در نظر گرفته شود.

- سید احمد عبودتیان امشب در حاشیه شورای اداری لرستان، در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار کرد: از دور دوم سفرهای ریاست جمهوری ستادی برای مردمی سازی امور تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا با مشورت حلقه های میانی ظرفیت دستگاه های اجرایی جهت واگذاری به گروه های مردمی معرفی می شود، از طرف دیگر با تشویق و تقویت گروه های مردمی، مانع زدایی صورت می گیرد.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی از بکارگیری ظرفیت جریان نخبگان در تصمیم گیری های دولت، افزود: وقتی دولت میلیاردها تومان هزینه اعتباری می کند، باید در انتخاب پروژه ها و اقدامات مردم سهیم شوند.

عبودتیان بیان داشت: جریان های نخبگان، دانشجویان و حتی دانش آموزان خوش فکر و در کل عموم مردم می توانند در تصمیم گیری های دولت دخیل می شوند.

وی با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت نخبگان باید طراحی ویژه ای صورت گیرد، افزود: در دور دوم سفرها، رییس جمهور بنا را بر این گذاشته که نظرات و نگاه های نخبگان در پیشنهاد برای مصوبات لحاظ و در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بدنبال استفاده از ظرفیت نخبگان در تصمیم گیری است

دولت بدنبال استفاده از ظرفیت نخبگان در تصمیم گیری است