مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 20:052023-03-16اقتصادي

ساخت 103 ایستگاه اتوبوس در رشت به روش «BOT»


قرارداد مشارکت در ساخت 103 ایستگاه اتوبوس به روش BOT با حجم سرمایه گذاری معادل 110 میلیارد ریال بین شهرداری رشت و سرمایه گذار بخش خصوصی منعقد شد.

- ایسنا/گیلان سرپرست شهرداری رشت گفت: قرارداد مشارکت در ساخت 103 ایستگاه اتوبوس به روش BOT با حجم سرمایه گذاری معادل 110 میلیارد ریال بین شهرداری رشت و سرمایه گذار بخش خصوصی منعقد شد.

یوسف یزدانی امروز در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رشت و سرمایه گذار بخش خصوصی برگزار شد اظهار کرد: با حمایت های ریاست شورا، اعضای شورای اسلامی شهر و ریاست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری و با همت و پیگیری مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و حمل و نقل و بار و مسافربری شهرداری رشت قرارداد مشارکت در ساخت 103 ایستگاه اتوبوس به روش BOT منعقد شد.

سرپرست شهرداری رشت توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی شهر را از اهداف انعقاد قرارداد ساخت 103 ایستگاه اتوبوس در سطح شهر ذکر کرد و افزود: قرارداد مذکور با سرمایه گذار بخش خصوصی منعقد شده و انتظار داریم با عملیاتی شدن آن بخشی از انتظارات شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی برآورده شود.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور با حجم سرمایه گذاری معادل 110 میلیارد ریال در مدت یک سال عملیاتی خواهد شد تصریح کرد: تخصیص اعتبارات سالانه و یا استقبال از قراردادهای سرمایه گذاری در این بخش، نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 103 ایستگاه اتوبوس در رشت به روش «BOT»

ساخت 103 ایستگاه اتوبوس در رشت به روش «BOT»