مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 15:422023-03-17سياسي

جوانان باید در جریان تمام خون و دل های انقلاب اسلامی قرار گیرند


امام جمعه موقت یزد بیان خیانت های رضاخانی به ایران را و ضروی دانست و گفت: اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان باید در جریان تمام خون و دل های انقلاب قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه های این هفته 26 اسفندماه نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به اهمیت نزدیک شدن ماه مبارک رمضا، اظهار کرد: پیش از رسیدن به ماه مبارک رمضان باید عادات زشت و گناهان خود از جمله غیبت، دروغ و دیگر گناهان را کنار بگذاریم.

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که ما نباید در نزد مردم خود را با تقوا معرفی کنیم و در خلوت از خدا نترسیم بلکه باید در پنهان و آشکار ایمان داشته باشیم.

امام جمعه موقت یزد با بیان این که ما هر جایی که به خدا توکل کنیم قعطا خداوند هم از ما نگهداری کرده و کار ما را به پیش می برد گفت: فرزندان، خانواده، زندگی و درآمد خود را اگر به خدا بسپاریم قطعا خدا ما را تنها نمی گذارد و حمایت لازم را از ما خواهد داشت.

محمدی تصریح کرد: همانطوری که طبیعت و سال نو می شود، باید دل های ما هم نو و جدید شود و این دعایی هم که در ابتدای سال تحویل می خوانیم هم به همین معنی است و باید نسبت به نیکوتر شدن حال خودمان از خدا کمک بخواهیم و برای آن تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان باید در جریان تمام خون و دل های انقلاب اسلامی قرار گیرند

جوانان باید در جریان تمام خون و دل های انقلاب اسلامی قرار گیرند