مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 12:302023-03-17سياسي

مد ایران را چه کسی می آفریند؟


رویداد مدآفرین در حالی به کار خود پایان داد که توانست در قالب یک مسابقه مد به نتایج مد نظر برسد، اما برای آفرینش مد ایران به ده ها رویداد و استارت آپ مشابه چنین رویدادی نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سومین دوره رویداد ملی مدآفرین در حالی به کار خود پایان داد که توانست نظر تعداد قابل توجهی از طراحان جوان و حتی نوجوانان علاقه مند به طراحی لباس را به خود جلب کند.

این رویداد تلاشی برای فراهم کردن یک فرصت رقابتی ارتقایی برای طراحان جوان با هدایت منتورها و داوران باتجربه بود که با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج اصناف و تعدادی از فعالان حوزه مد و لباس برگزار شد.

آیا این رویداد موفق به آفرینش مد در کشورمان شده است؟ برگزاری چنین رویدادهایی کدام بخش از نیاز حوزه مد و لباس کشور را برطرف می کند و چه موانعی در مسیر ارتقای هر چه بیشتر هنر صنعت مد و لباس ایران وجود دارد؟ آزاده آریایی، کارشناس واحد آموزش، پژوهش و نوآوری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که خود نیز یکی از فعالان حوزه مد و لباس و عضو شورای سیاست گذاری، داور و مسئول کمیته آموزش رویداد مدآفرین است طی گفت وگویی به سؤال های مطرح در این حوزه پاسخ داد و با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز رویداد مدآفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مد ایران را چه کسی می آفریند؟

مد ایران را چه کسی می آفریند؟