مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 18:052023-03-16بين الملل

رایزنی گروسی و مورا درباره ایران


مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه با انتشار پیامی در توییتر نوشت: تبادل به موقعی را با انریکه مورا در بروکسل داشتم؛ با تمرکز ویژه بر تلاش های آژانس در رابطه با برنامه هسته ای ایران.

-   رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین درباره برنامه هسته ای ایران گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه با انتشار پیامی در توییتر نوشت: تبادل به موقعی را با انریکه مورا در بروکسل داشتم؛ با تمرکز ویژه بر تلاش های آژانس در رابطه با برنامه هسته ای ایران.

این دیدار در حالی صورت گرفت که مذاکرات رفع تحریم ها به دلیل عواملی همچون تناقض در رفتار و تعلل در تصمیم گیری از سوی آمریکا معطل مانده است.

از سویی جمهوری اسلامی ایران رفع اتهام بی اساس از ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی را یکی از خطوط قرمز و لازمه حصول توافق نهایی می داند.

منابع خبری دیروز از احتمال سفر تیم فنی آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران در روزهای آینده، در چارچوب توافق اخیر ایران و آژانس خبر دادند.

لارنس نورمن خبرنگار ارشد نشریه وال استریت ژورنال دیروز (چهارشنبه) با انتشار پیامی در توییتر نوشت: من دریافته ام که تیم فنی آژانس آخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی گروسی و مورا درباره ایران

رایزنی گروسی و مورا درباره ایران