مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 12:552023-03-03اقتصادي

توضیح شرکت گاز کرمان درباره چرایی قبوض میلیونی


شرکت گاز کرمان توضیحاتی در خصوص صدور قبض های میلیونی گاز در کرمان ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در توضیح چگونگی تخفیف قبوض گاز بیان کرد: مشترکان گاز به 12 دهک و پلکان تقسیم بندی شده اند که برای سه دهک اول که الگوی مصرف را رعایت می کنند از سال 94 هیچ گونه افزایش قیمتی اعمال نشده است.

منوچهر فلاح افزود: برای پلکان چهار تا هفت حدود 30 درصد، پلکان های هفت تا 10 تقریباً 50 درصد افزایش تعرفه ها صورت گرفته است و پلکان 11 تا 12 که جزو پرمصرف ها هستند پنج تا 6 هزارتومان برای هر مترمکعب افزایش بهای گاز خواهند داشت.

وی با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر تخفیف 70 درصد در قبوض مشترکان گاز تصریح کرد: مشترکانی که در پله های چهار تا 10 قرار دارند، این تخفیف در مورد همان بخش افزایش قیمتی که امسال در قبوض آنان لحاظ شده است، اعمال می شود و مشترکان میزان بهای گاز مصرفی خود را بر اساس دهک هایی که مصرف کرده اند، باید بپردازند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تاکید کرد: شاید برخی مشترکان انتظار دارند تخفیف 70 درصدی در میزان کل قبض اعمال شود که چنین چیزی مطرح نیست و باز هم تاکید می کنیم تخفیف اعلام شده تنها به میزان افزایش قیمتی که امسال انجام شده تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح شرکت گاز کرمان درباره چرایی قبوض میلیونی

توضیح شرکت گاز کرمان درباره چرایی قبوض میلیونی