مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 12:002023-03-11حوادث

کشف چاه های غیرمجاز و بازداشت 8 متخلف در ارژنِ فارس


رییس اداره منطقه حفاظت شده ارژن در استان فارس از شناسایی تعدادی چاه غیرمجاز و تشکیل 8 فقره پرونده تخریب جنگل طی 2 هفته اخیر در آن منطقه خبر داد.

- راستی شنبه 20 اسفند به خبرنگاران گفت: طی دو هفته گذشته محیط بانان منطقه حفاظت شده ارژن موفق به شناسایی سه حلقه چاه غیرمجاز حفر شده دستی، شدند.

او با بیان اینکه متخلفان در ارتباط با حفر این چاه ها به دستگاه قضایی معرفی شده اند، خاطرنشان کرد: حفرکنندگان، این چاه های غیرمجاز را درون ساختمان یا سازه هایی ایجاد کرده بودند تا قابل شناسایی نباشد.

راستی اضافه کرد: یکی از مسائل مهم در منطقه حفاظت شده ارژن، تغییر کاربری و ممانعت از اقدام غیرقانونی ست که خوشبختانه با همکاری خوب نیروی انتظامی، مواجهه قانون با متخلفان در این بخش، به جد دنبال شده است.

رییس اداره منطقه حفاظت شده ارژن با اشاره به اینکه پرونده های تشکیل شده در ارتباط با تخلفات حوزه تغییرکاربری، تخریب مراتع و جنگل ها و .

در دست پیگیری ست، اضافه کرد که با توجه به همکاری خوب دستگاه قضایی، نسبت به تسریع در صدور احکام امیدواری بیشتری ایجاد شده است.

راستی اضافه کرد: طی 10 روز گذشته، محیط بانان این منطقه حفاظت شده موفق به بازداشت 8 متخلف که اقدام به تخریب جنگل و مراتع کرده بودند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف چاه های غیرمجاز و بازداشت 8 متخلف در ارژنِ فارس

کشف چاه های غیرمجاز و بازداشت 8 متخلف در ارژنِ فارس