مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 14:102023-03-14ورزشي

رشته رزمی در مازندران پرطرفدار است


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: بوکس رشته ورزشی رزمی پرطرفدار است و ظرفیت ها و استعدادهای فراوانی در استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل عالیشان پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران رشته رزمی در آمل افزود: این رشته ورزشی باقدمت و ظرفیت بالایی است که باید همانند ورزش های دیگر به آن توجه شده تا جوانان و نوجوانان بوکسور در میادین مختلف خوش بدرخشند.

وی با بیان اینکه مدال های آینده المپیک و جهانی برای ایران اسلامی در دستان نوجوانان و جوانان است، تصریح کرد: با کم شدن حواشی در ورزش بوکس، امروز همدلی، وفاق و صمیمیت خاص بین ورزشکاران برقرار است و امیدواریم در آینده با گرفتن میزبانی ها و برگزاری مسابقات مختلف در همه شهرها بتوانیم گام های خوبی برای اعتلا، رشد و اتحاد این رشته ورزشی برداریم.

عالیشان با اشاره به فعالیت هیئت بوکس در همه شهرهای مازندران، خاطرنشان کرد: استان های شمالی کشور در رشته ورزشی بوکس سرآمد هستند و باید با سرمایه گذاری بیشتر بتوانیم قهرمانان مختلف برای اوزان گوناگون را افزایش دهیم، تعداد مسابقات و میزبانی ها را رشد داده و ورزشکاران سرآمد در وزن های مختلف را شناسایی کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی مازندران، جسارت، جنگندگی، فیزیک مبارزه و علاقمندی ورزشکاران مازندران باعث پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته رزمی در مازندران پرطرفدار است

رشته رزمی در مازندران پرطرفدار است