مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 01:302023-03-07سياسي

گزارش ایسنا از اختتامیه نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی


نمایشگاه «گزیده ای از دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی» که با شعار جهاد دانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش بنیان در محل نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، - نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی که با شعار جهاد دانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش بنیان در محل نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، عصر روز سه شنبه به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایشگاه که به منظور معرفی گزیده ای از دستاوردهای شاخص حوزه های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان و فرهنگی جهاد دانشگاهی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی برپا شده بود، پس از چهار روز، همزمان با پایان بررسی جزییات لایحه بودجه 1402 توسط نمایندگان، به کار خود پایان داد.

منصورعلی زارعی ، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از این نمایشگاه گفت که جهاد دانشگاهی در حوزه امنیت غذایی می تواند فعالیت های خوبی انجام دهد تا یکی از قطب های انجام این کار باشد.

وی افزود: مجلس جهاد دانشگاهی را به عنوان مرکز پژوهشی دارای سابقه به طور کامل می شناسد.

ابوالفضل عمویی ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم در ارزیابی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی گام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از اختتامیه نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی

گزارش ایسنا از اختتامیه نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی