پاسخگویی به 90 هزار تماس با سامانه سامد در آذربایجان شرقیمدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در یک سال منتهی به 20 بهمن 1401 به 90 هزار و 450 تماس با سامانه تلفنی 111 سامد پاسخ داده شده است. - محمدرضا سلطان زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به آمار مقایسه ای تعداد خدمات دستگاه های اجرایی در بستر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت اظهار داشت: در این خصوص امسال 169 هزار و 367 خدمت به هم استانی ها ارایه شده و این در حالی است که سال 1400 این عدد 11 هزار و 148 مورد و در سال 1399 چهار هزار و 686 خدمت ثبت شده است. وی خاطرنشان کرد: همان گونه که از این آمار بر می آید، در طول یکسال منتهی به بیستم بهمن 1401 میزان رسیدگی و پاسخگویی به در خواست، شکایت گزارش و ایده و نظر مردم نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 15 برابر و نسبت به سال ماقبل آن نیز به بیش از 36 برابر رسیده است. مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: این آمار یعنی میزان رسیدگی و پاسخگویی معاونت ارتباطات مردمی (سامد) استان امسال نسبت به سال قبل 1519 درصد و نسبت به سال پیش از آن 3614 درصد رشد داشته و نشانگر ارتقا سطح اعتماد مردم به خادمین خود در دولت و همچنین مردمی بودن دولت سیزدهم است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |