مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 11:052023-03-19سياسي

رزمایش مرکب دریایی 2024 با حضور کشور های بیشتری برگزار خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان رزمایش مرکب کمربند دریایی ایران، چین و روسیه 2023 و در جمع خبرنگاران گفت: - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمایش مرکب امنیت دریایی 2024 با عِده و عُده بیشتر و با تنوع تجهیزات بیشتری و در سطح بالاتری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان رزمایش مرکب کمربند دریایی ایران، چین و روسیه 2023 و در جمع خبرنگاران گفت: به لطف خداوند رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ایران 2023 با تعداد یگان های بیشتری در حوزه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین نیروی دریایی چین و روسیه از نظر تعداد و ترکیب و تجهیزات، برگزار شد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم جمع بندی از این رزمایش داشته باشیم، باید بگوییم که بحمدالله نیروی دریایی هر سه کشور توانستند با یک زبان مشترک در دریا به یک بلوغ کامل برسند و از نظر ارتباطی هیچ گونه مشکلی در روند رزمایش وجود نداشت.

همچنین از زبان تاکتیکی نیز که نقطه بسیار مهمی است هماهنگی بسیار خوبی میان یگان های شرکت کننده در این رزمایش بود و تمرینات و تاکتیک هایی که پیش بینی شده بود به نحو احسن و به بهترین شکل ممکن انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مرکب دریایی 2024 با حضور کشور های بیشتری برگزار خواهد شد

رزمایش مرکب دریایی 2024 با حضور کشور های بیشتری برگزار خواهد شد