مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 09:102023-03-15اقتصادي

افزایش قیمت آجیل در بازار قزوین به دلیل افزایش قیمت دلار


در ایام منتهی به نوروز 1402 قیمت آجیل در بازار قزوین نسبت به ایام مشابه در سال گذشته و حتی نسبت به یلدای 1401 افزایش توجیه ناپذیری داشته و زمانی که از کسبه علت این افزایش قیمت ها را جویا شدیم ماجرا را به دلار 60 هزار تومانی ربط دادند.

- ایسنا/قزوین در ایام منتهی به نوروز 1402 قیمت آجیل در بازار قزوین نسبت به ایام مشابه در سال گذشته و حتی نسبت به یلدای 1401 افزایش توجیه ناپذیری داشته و زمانی که از کسبه علت این افزایش قیمت ها را جویا شدیم ماجرا را به دلار 60 هزار تومانی ربط دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها بازار قزوین حال و هوای دیگری دارد و رنگ و بوی نوروز را به خود گرفته و مردم در حال انجام خریدهای نوروزی از قبیل پوشاک، آجیل و شیرینی هستند، اما متأسفانه قیمت ها به شکل چشمگیری افزایش یافته و مردم گلایه دارند، برخی هم ترجیح می دهند فقط برای تماشا و از جنبه تفریح به بازار بیایند و توان خرید ندارند.

امسال در آستانه نوروز نه تنها قیمت آجیل نسبت به نوروز گذشته افزایش یافته، بلکه قیمت مغزها نسبت به یلدا یعنی سه ماه پیش هم تغییرات چشمگیری داشته است.

در این گزارش قیمت کالاهای مورد نیاز در جشن باستانی نوروز اعم از شیرینی، میوه و آجیل مورد بررسی قرار گرفته و با قیمت های سال گذشته و قیمت ماه های گذشته مقایسه شده تا درصد افزایش قیمت آن مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت آجیل در بازار قزوین به دلیل افزایش قیمت دلار

افزایش قیمت آجیل در بازار قزوین به دلیل افزایش قیمت دلار