مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 06:052023-03-12اقتصادي

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه مشخص شد


مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی از مشخص شدن ترکیب هیئت رییسه اتاق بازرگانی ارومیه خبر داد و گفت: در این دوره از 608 نفر از عضو اتاق ارومیه که شرایط شرکت در رای گیری هیأت رییسه اتاق بازرگانی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، عبدالحمید سرتیپی مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، اظهار داشت: انتخابات هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه روز شنبه 20 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در 2 شعبه ارومیه و منطقه آزاد تجاری ماکو برگزار شد.

وی افزود: برابر لیست اعلامی اتاق ایران 608 نفر از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه شرایط شرکت در انتخابات دهمین دوره این اتاق را دارا بودند و برای انتخاب 5 نفر در حوزه صنعت، 5 نفر در حوزه بازرگانی، 3 نفر در حوزه کشاورزی و 2 نفر در حوزه معدن به مراکز اخذ رای در ارومیه و ماکو مراجعه کردند.

سرتیپی خاطرنشان کرد: در این دوره از 608 نفر از عضو اتاق ارومیه که شرایط شرکت در رای گیری هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه را دارا بودند 333 نفر به کاندیداهای مد نظر خود رای داند.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش صنعت به ترتیب آقایان محمدرضا رستمی ، عزیز بکتاش ، کاظم مرتاض ، زنجانی و سعادت انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه مشخص شد

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه مشخص شد