مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 12:102023-03-11اجتماعي

سرانه ورزشی در منطقه 18 نیم متر است


شهردار منطقه 18 تهران با بیان اینکه سرانه ورزشی در این منطقه نیم متر است، گفت: به دنبال جبران کمبودهای موجود در حوزه سرانه ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهل و چهارمین رویداد امید و افتخار در منطقه 18 شهرداری تهران و با حضور محمدامین توکلی زاده معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و محمدجواد خسروی شهردار منطقه 18 تهران برگزار شد.

خسروی در این آیین با بسان اینکه یکی از معضلات در این منطقه پایین بودن سرانه ورزشی است گفت: سرانه ورزشی این منطقه نیم متر است و خیلی پایین تر از حد استاندارد است که در حال تلاش هستیم و امروز بیش از 14 هزار متر مربع به این سرانه اضافه خواهد شد.

شهردار منطقه 18 با بیان اینکه سه مورد از محلات فاقد سرای محله است، اظهار کرد: در حال حاضر سرای محله در این محلات ساخته شده و در فاز دوم تجهیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: زیرگذر سولیران معضل چند ساله شهرک دانش بود که فاز ساخت و ساز آن تمام شد و در مرحله خط کشی است و زیرگذر بهار که 13 سال بود که رها شده بود، امروز تکمیل شد و در فاز دوم افتتاح خواهد شد.

خسروی خاطرنشان کرد: در سال جاری یکی از مناطقی بودیم که بیشترین بودجه را داشت و در سال آتی وعده می دهیم که پروژه ناتمامی در این منطقه نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی در منطقه 18 نیم متر است

سرانه ورزشی در منطقه 18 نیم متر است