مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 13:052023-03-05دانش

اعزام 6000 دانشجو از دانشگاه های استان فارس به اردو های راهیان نور


    سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره اعزام دانشجویان استان به راهیان نور گفت: - مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: پیش بینی می شود که امسال، بیش از شش هزار دانشجو از استان فارس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور اعزام شوند.

    سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره اعزام دانشجویان استان به راهیان نور گفت: با عنایت به مصوبه قرارگاه مرکزی شهید علم الهدی مبنی بر فراهم کردن تمهیدات برای اعزام دانشجویان سراسر کشور به اردوهای راهیان نور جنوب در سال 1401، بسیج دانشجویی استان فارس نیز در بازه زمانی 13 الی 26 اسفندماه اقدام به اعزام دانشجویان دانشگاه های استان فارس به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور می کند.

  یوسفی افزود: در سال جاری پیش بینی می شود که بیش از شش هزار دانشجو از استان فارس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور اعزام شوند که در نوع خود کم نظیر است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد راهیان نور دانشگاهی این استان گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و محتوایی برای اردوهای راهیان نور طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 6000 دانشجو از دانشگاه های استان فارس به اردو های راهیان نور

اعزام 6000 دانشجو از دانشگاه های استان فارس به اردو های راهیان نور