مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 11:452023-03-16سياسي

هشتمین شماره نشریه «خانواده در آیینه فقه» منتشر شد


تخصصی خانوده در آیینه فقه با هدف عرضه مقالات علمی - تخصصی و ارتقای سطح دانش طلاب دانش پژوهان و پژوهشگران در عرصه فقه اسلامی فراهم و تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوفصلنامه علمی - تخصصی خانوده در آیینه فقه با هدف عرضه مقالات علمی - تخصصی و ارتقای سطح دانش طلاب دانش پژوهان و پژوهشگران در عرصه فقه اسلامی فراهم و تهیه شده است.

دوفصلنامه علمی – تخصصی خانوده در آیینه فقه با هدف عرضه مقالات علمی – تخصصی و ارتقای سطح دانش طلاب دانش پژوهان و پژوهشگران در عرصه فقه اسلامی فراهم و برنامه ریزی شده است.

لذا دست اندرکاران نشریه امیدوارند در سایه الطاف الهی و حمایت همه جانبه پژوهشگران و محققان ارجمند مجله ای درخور و شایسته در دسترس علاقه مندان حوزه خانواده و جامعه علمی قرار دهد.

مقالات ارائه شده در هشتمین شماره نشریه خانواده در آیینه فقه بدین شرح است: خانواده مطلوب از دیدگاه قرآن کریم / احمد احمدی تبار 9 – 34 جرم انگاری سقط جنین در فقه امامیه و نظام کیفری ایران / حوریه خدایی 35- 62 تاثیر الگوها بر دختران در نظام تربیتی اسلام با تکیه بر آموزه های دین “سید محمود مرتضوی هشترودی مهناز، سلمانی الهه شقایق شندی 63 -78 تحلیل تربیتی احکام فقهی زن و خانواده از منظر آیت الله محسنی ره / محمد احسانی 79 – 108 تحلیلی دیگر در ماهیت استقلالی حکمیت در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین شماره نشریه «خانواده در آیینه فقه» منتشر شد

هشتمین شماره نشریه «خانواده در آیینه فقه» منتشر شد