مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 06:552023-03-16اقتصادي

توزیع ذخیره های میوه شب عید در فارس آغاز شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از آغاز توزیع ذخیره های میوه شب عید در این استان خبر داد و گفت: بیش از 900 تن سیب و پرتقال ذخیره شده آماده توزیع در بیش از 340 واحد صنفی سرتاسر این استان است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از آغاز توزیع ذخیره های میوه شب عید در این استان خبر داد و گفت: بیش از 900 تن سیب و پرتقال ذخیره شده آماده توزیع در بیش از 340 واحد صنفی سرتاسر این استان است.

مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم کمیته اقدام مشترک روند توزیع میوه از چهارشنبه بیست و چهارم اسفند آغاز شده است، عنوان کرد: تا کنون بیش از 165 واحد صنفی در شیراز، 177 واحد صنفی در شهرستانپها و دو نمایشگاه باغ جنت و شهرک گلستان برای توزیع میوه معرفی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، دهقان پور با بیان اینکه مقرر شده هر کیلوگرم سیب جعبه ای 298 هزار ریال، هر کیلوگرم پرتقال تامسون جعبه ای 188 هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال والنسیا جنوب 239 هزار ریال به مصرف کننده عرضه شود، افزود: به عاملین توزیع به ازای هر کیلوگرم 20 هزار ریال پرداخت خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فاری با اشاره به اینکه به منظور تامین و ذخیره سازی میوه شب عید از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره گرفته ایم، اظهار کرد: متقاضیان توزیع میوه شب عید می توانند به مدیریت توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ذخیره های میوه شب عید در فارس آغاز شد

توزیع ذخیره های میوه شب عید در فارس آغاز شد