مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 13:102023-03-07سياسي

جهاد تبیین تنها وظیفه یک عده خاص نیست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، جهاد تبیین را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: با جهاد تبیین راه انقلاب تداوم پیدا می کند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، جهاد تبیین را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: با جهاد تبیین راه انقلاب تداوم پیدا می کند.

آیت الله مصطفی علما، امروز(16 اسفند) در نشست هم اندیشی جهاد تبیین با حضور ائمه جماعات شهرستان کرمانشاه، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم جهاد تبیین، اظهار کرد: علیرغم اینکه در کشورمان مشکلاتی همچون گرانی و تورم وجود دارد و قابل انکار نیست، اما در مقابل دستاوردهای بسیار بزرگی هم در دوران چهل ساله انقلاب داشته ایم که باید گفته شود.

وی ادامه داد: تبیین مسئله ای است که در قرآن کریم هم به آن اشاره شده، بنابراین امروز به شکل یک وظیفه باید همه ما به آن توجه داشته باشیم و انقلاب خود را تببین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: زمانی در همین شهر کرمانشاه تعداد بسیار زیادی آمریکایی حضور داشتند که همه کارهای ما را بدست گرفته بودند و کسی جرات نداشت به آنها کاری داشته باشد، اما امروز به جایی رسیده ایم که آمریکایی ها به صورت مخفیانه و با واسطه پیغام می دهند که با ما مذاکره داشته باشند که این عزت و اقتدار از دستاوردهای انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین تنها وظیفه یک عده خاص نیست

جهاد تبیین تنها وظیفه یک عده خاص نیست