مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 21:002023-03-07اقتصادي

مسئولان عزم خود را برای اتمام پروژه های ناتمام جزم کرده اند


امسال بهره برداری از پروژه ها 20 درصد بیش تر از سال های گذشته بوده که نشان دهنده این است که مسئولان عزمشان را برای اتمام پروژه های نیمه تمام جزم کرده اند.

- ایسنا/زنجان معاون عمرانی وزیر کشور گفت: امسال بهره برداری از پروژه ها 20 درصد بیش تر از سال های گذشته بوده که نشان دهنده این است که مسئولان عزمشان را برای اتمام پروژه های نیمه تمام جزم کرده اند.

مهدی جمالی نژاد عصر امروز (16 اسفندماه) در حاشیه بازدید از انجمن خیریه مهرانه زنجان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 24 هزار و 851 پروژه در دهه مبارک فجر با مبلغ بیش از 150 همت به بهره برداری رسید، اظهار کرد: پروژه های شهرداری کشور 2 هزار و 979 بوده که افتتاح شده و 575 طرح کلنگ زنی زده شده است.

وی با بیان اینکه 655 پروژه در استان زنجان داشتیم که از این تعداد 103 مورد کلنگ زنی و مابقی افتتاح شده است، افزود: علی رغم شرایط سخت اقتصادی که داشتیم، کلنگ زنی و افتتاح ها نه تنها کمتر از دهه فجر و اعیاد شعبانیه سال های گذشته نبوده بلکه به مراتب امسال پروژه ها 20 درصد بیش تر از سال های گذشته بوده که نشان دهنده این است که مسئولان عزمشان را برای اتمام پروژه های نیمه تمام جزم کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه بیش از 80 هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که برای اتمام آنان به اعتبار نیاز داریم که در این زمینه باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان عزم خود را برای اتمام پروژه های ناتمام جزم کرده اند

مسئولان عزم خود را برای اتمام پروژه های ناتمام جزم کرده اند