مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 09:252023-03-03اجتماعي

چهاردهمین بازارچه خیریه دانش آموزی در نکا برپا شد


درآستانه سال نو، دانش آموزان یکی از مدارس شهرستان نکا چهاردهمین بازارچه خیریه خود را با هدف تأمین نیازهای خانواده های کم بضاعت، کمک هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان و ترویج فرهنگ نیکوکاری با حضور پرشور والدین و دانش آموزان برپا کردند.

- معاون دبستان همیشه سبز دانش نکا و مسئول برگزاری این بازارچه خیریه در گفت وگو با ایسنا، گفت: بنیانگذار بازارچه خیریه در این مدرسه، منوچهر علی میرزایی مؤسس دبستان دانش بودند و در زمان حیات ایشان به طور مداوم در محل دبستان برگزار می شد.

عاطفه قاسمی افزود: در حال حاضر فرزند این خیر مرحوم به همراه دانش آموزان است مدرسه ابتدایی برپاکننده بازارچه و ادامه دهنده این عمل نیک هستند.

قاسمی با اشاره به اهداف برگزاری این بازارچه، اظهار کرد: در این بازارچه کارهای هنری، دستی، غذاهای سنتی و کیک و انواع شیرینی های خانگی که توسط والدین دانش آموزان طبخ و آماده می شود در معرض بازدید و فروش قرار می گیرند.

معاون این دبستان تصریح کرد: محصولات این بازارچه توسط دانش آموزان مدرسه خریداری خواهند شد و عواید حاصل از فروش آن به بیمارستان ماهک شهرستان ساری جهت کمک به روند درمان کودکان مبتلا به سرطان اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین بازارچه خیریه دانش آموزی در نکا برپا شد

چهاردهمین بازارچه خیریه دانش آموزی در نکا برپا شد