مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 09:302023-03-17سياسي

مردم بهترین مراقب برای ایجاد نشدن رانت در دستگاه ها هستند


دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم کارها را به مردم بسپاریم، گفت: اگر کارها را به عهده مردم بگذاریم، مردم بهترین تصمیم ها را خواهند گرفت و خودشان مراقب هستند که رانتی در دستگاه ها ایجاد نشود.

- ایسنا/لرستان دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم کارها را به مردم بسپاریم، گفت: اگر کارها را به عهده مردم بگذاریم، مردم بهترین تصمیم ها را خواهند گرفت و خودشان مراقب هستند که رانتی در دستگاه ها ایجاد نشود.

سید احمد عبودتیان در جلسه با فرمانداران و مدیران جوان گام دوم انقلاب که در استانداری استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم کارها را به مردم بسپاریم، اظهار کرد: اگر کارها را به عهده مردم بگذاریم، مردم بهترین تصمیم ها را خواهند گرفت و خودشان مراقب هستند که رانتی در دستگاه ها ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه وقتی ما تصدی بر مردم کنیم، فرد را از حق طبیعی خود محروم می کنیم، افزود: تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان در کارها این است که جوان منفعت مادی خود را در نظر نمی گیرد و بی محابا در امور پیش می رود.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت با تأکید بر اینکه نظام های بروکراتیک در حال فلج کردن کشور است، تصریح کرد: ما باید اقشار مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بهترین مراقب برای ایجاد نشدن رانت در دستگاه ها هستند

مردم بهترین مراقب برای ایجاد نشدن رانت در دستگاه ها هستند