مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 23:092023-03-16سياسي

270 مبلغ، طرح «محله همدل» را در چهارمحال و بختیاری اجرا می کنند


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 150 مبلغ مستمر و بیش از 120 مبلغ اعزامی ویژه ماه مبارک رمضان طرح محله همدل را اجرایی می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم کاظمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حال حاضر با یک الگوی مسلط ناظر بر فردگرایی در تمدن شرق و غرب مواجه هستیم که بر جنبه های مختلف زندگی سایه انداخته و تا حدودی زندگی ما را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری افزود: فردگرایی به افراد اجازه نمی دهد به فکر دیگران باشند و این الگوی معارض و هوای آلوده به تدریج به جامعه ما نیز تزریق شده است و هر چه از محیط سنتی به کلان شهرها پیش می رویم، این الگو ظهور و بروز بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه تبلیغ دین صرفا ناظر بر بیان احکام دین و جنبه های معرفتی نیست، خاطرنشان کرد: بعد اجتماعی دین نیز باید مورد توجه قرار گیرد و در ماه مبارک رمضان رویکرد و جهت گیری اصلی باید بر مسائل اجتماعی و گره گشایی از مردم معطوف شود.

آغاز طرح محله همدل از نیمه شعبان کاظمی اظهار داشت: افتتاحیه طرح محله همدل با هماهنگی بسیج از نیمه شعبان با هدف حل مسئله و گره گشایی آغاز شده است تا دردی از مردم محله دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 مبلغ، طرح «محله همدل» را در چهارمحال و بختیاری اجرا می کنند

270 مبلغ، طرح «محله همدل» را در چهارمحال و بختیاری اجرا می کنند