مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 21:002023-03-04اجتماعي

جایگزینی موتورهای بنزینی ناوگان پستی خراسان رضوی با موتورهای برقی


مدیر عامل شرکت ملی پست از اختصاص 800 دستگاه موتور برقی به کارکنان پست خراسان رضوی بر اساس توافقنامه شرکت ملی پست و شهرداری مشهد خبر داد.

  - ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت ملی پست از اختصاص 800 دستگاه موتور برقی به کارکنان پست خراسان رضوی بر اساس توافقنامه شرکت ملی پست و شهرداری مشهد خبر داد.

  محمود لیایی در دیدار با معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد درباره جایگزینی موتورهای بنزینی ناوگان پستی خراسان رضوی با موتورهای برقی اظها کرد: به کارگیری موتورهای برقی در چرخه ی حمل و نقل پستی پایتخت در راستای تحقق دولت سبز و حفاظت از محیط زیست صورت گرفته است.

استفاده از این موتورها به دلیل حذف آلایندگی، سلامت کارکنان و کاهش لرزش موتور، مورد استقبال موزعین قرار دارد.

وی افزود: بر اساس توافقنامه شرکت ملی پست و شهرداری مشهد 800 دستگاه موتور برقی با تخصیص تسهیلات بانکی به کارکنان پست این استان تعلق خواهد گرفت که از این تعداد 180 دستگاه با تسهیلات کم بهره و بلاعوض به موزعین استان که در صف اول جابه جایی مرسولات پستی واگذار می شود.

در ادامه این نشست سید خلیل منبتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، اظهار کرد: روزانه بالغ بر 6 میلیون سفر از طریق مترو، اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت در مشهد انجام می شود که پست نقش موثری در کاهش سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی موتورهای بنزینی ناوگان پستی خراسان رضوی با موتورهای برقی

جایگزینی موتورهای بنزینی ناوگان پستی خراسان رضوی با موتورهای برقی