مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 13:372023-03-09سياسي

استاندار یزد: نگاه حاکم بر راه اندازی معادن و صنعت هسته ای اجتماعی سازی است


استاندار یزد با بیان این که اکتشاف معادن گامی موثر و مهم در راستای تحقق جهاد امیدآفرینی واعتماد زایی دارد، گفت: نگاه حاکم بر راه اندازی معادن و صنعت هسته ای اجتماعی سازی است و همه مردم باید بتوانند از این ظرفیت بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی ظهر امروز در آیین آغاز عملیات اکتشاف و بهره برداری از معدن سنگ آهن آنومالی 8 ناریگان که با عنوان مجتمع شهید احمدی روشن فعالیت می کند، اظهار کرد: این رویداد اتفاقی بزرگ در مسیر توسعه پایدار است.

وی با اشاره به اهمیت حضور معاون رییس جمهور طی کمتر از سه ماه در شهرستان بافق را حائز اهمیت دانست و افزود: نگاه حاکم بر راه اندازی معادن و صنعت هسته ای اجتماعی سازی است و همه مردم باید بتوانند از این ظرفیت بهره مند شوند.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به ضرورت استمرار نگاه حمایتی انرژی اتمی در حوزه راه اندازی معادن مختلف، گفت: این مهم گامی موثر و مهم در راستای تحقق جهاد امیدآفرینی واعتماد زایی دارد.

فاطمی توجه به مسئولیت اجتماعی معادن را از جمله الزامات اجرایی برای فعالیت معادن دانست و بیان کرد: این مهم را ویژه و با تمام ظرفیت دنبال می کنیم.

فاطمی خاطرنشان کرد: سهم مسئولیت های اجتماعی معادن باید در کنار اعتبارات توسعه ای، زمینه توسعه هرچه بیشتر بافق و رفع مشکلات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: نگاه حاکم بر راه اندازی معادن و صنعت هسته ای اجتماعی سازی است

استاندار یزد: نگاه حاکم بر راه اندازی معادن و صنعت هسته ای اجتماعی سازی است