مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 10:312023-03-06سياسي

کشور درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی است


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی مسئله فرهنگ را بسیار مهم دانست و گفت: کشور درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی است و گروه های جهادی در این فضا فعال شده و نقشه دشمن را خنثی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی صبح دوشنبه در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری و گروه های مردمی استان بوشهر اظهار داشت: هدف کارهای جهادی کسب رضایت الهی است این هدف ارزش کار را بیشتر می کند و خداوند هم کمک می کند.

این فعالیت ها با تکیه بر مردم انجام می شود و قطعاً با کمک مردم می توان همه مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت در کارهای بزرگ در گرو مشارکت مردم است اضافه کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون کارهای جهادی در سطح کشور نتیجه بخش بوده و در شرایط کنونی نسخه دیگری جز کار جهادی و انقلابی برای به سامان رساندن کارها نداریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دفاع مقدس نیز با حضور مردم پس از حکم جهاد امام به موفقیت رسیدیم خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس درس های ارزشمندی برای ما دارد که امروز نیز باید به کار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی برای خدا کار می کنند و دنبال دیده شدن نیستند افزود: هر جایی با مشکل و چالش روبرو شدید ناامید نشوید و در صحنه بمانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی است

کشور درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی است