مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-08اقتصادي

97درصد مردم در سیستان و بلوچستان مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی شدند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: حدود 97 درصد مردم در این استان که یارانه بگیر هستند، مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی شدند.

- حامد آرامش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان نیز اجرایی شد.

وی بیان کرد: طی روزهای گذشته با همکاری استانداری، فرمانداری ها، بخشداری و دهیاری ها و ادارات صمت، اتاق اصناف، اتحادیه تعاونی ها و نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای، ستاد طرح کالابرگ الکترونیکی در نقاط مختلف استان برگزار و بازدیدهای فنی از فروشگاه های عامل این طرح انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: دولت به منظور تقویت سلامت غذایی خانوار و بنا به الزامات قانونی اجرای طرحی را در آغاز کرده است که در آن تلاش شده تا کرامت مردم حفظ و حق انتخاب برای آنها محفوظ باشد.

آرامش افزود: بر اساس طرح کالابرگ الکترونیکی، خانوارها می توانند به اعتبار یارانه یک ماه زودتر کالاهای اساسی را خریداری کنند.

  وی با بیان اینکه خانواده هایی که از دهک 1 الی 9 قرار گرفته اند و تاکنون یارانه دریافت کرده اند مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی هستند، تاکید کرد: انتخاب این طرح یا دریافت یارانه نقدی به صورت اختیاری است و خانواده ها می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97درصد مردم در سیستان و بلوچستان مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی شدند

97درصد مردم در سیستان و بلوچستان مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی شدند