مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 08:152023-03-18فرهنگي

مردان مدرن به روایت زنی از پراگ که نازیسم وکمونیسم را پشت سرگذاشت


مردان مدرن از دید یکی از راویان قصه «نه فرشته نه قدیس» افرادی هستند که مسئولیت نمی پذیرند و در مواجهه با مشکلات از زن مقابلشان می پرسند چه کار می خواهد کند نه این که چه کار می خواهیم کنیم؟ - مردان مدرن از دید یکی از راویان قصه نه فرشته نه قدیس افرادی هستند که مسئولیت نمی پذیرند و در مواجهه با مشکلات از زن مقابلشان می پرسند چه کار می خواهد کند نه این که چه کار می خواهیم کنیم؟ باز شد.

در قسمت جدید این پرونده بنا داریم به یکی از رمان های ایوان کلیما به نام نه فرشته نه قدیس بپردازیم که با دو ترجمه در بازار نشر کشورمان عرضه شده است.

این رمان سال 1999 منتشر شد و ترجمه انگلیسی اش سال 2001 عرضه شد.

یکی از ترجمه های آن سال 1394 به قلم فروغ پوریاوری توسط نشر آگه عرضه شد و ترجمه دیگر هم بازگردانی حشمت کامرانی سال 1393 توسط نشر نو به بازار نشر آمد.

در مطلبی که در ادامه می آید، کتاب مورد اشاره را براساس ترجمه فروغ پوریاوری بررسی می کنیم که در قالب 328 صفحه منتشر شده است.

پیش از این، مقالات، گفتگوها و گزارش های زیر درقالب پرونده بررسی زندگی و آثار ایوان کلیما در مهر منتشر شده اند: * در ادامه مشروح هجدهمین قسمت از پرونده زندگی و آثار کلیما را می خوانیم؛ * مقدمه رمان نه فرشته نه قدیس ، یک رمان اجتماعی سیاسی است که 3 راوی دارد؛ اول کریستینا پلینا زنی دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان مدرن به روایت زنی از پراگ که نازیسم وکمونیسم را پشت سرگذاشت

مردان مدرن به روایت زنی از پراگ که نازیسم وکمونیسم را پشت سرگذاشت