مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 09:102023-03-16اقتصادي

80 جایگاه سوخت جدید در سیستان وبلوچستان ایجاد می شود


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان از ایجاد و راه اندازی 80 جایگاه جدید در استان تا سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت محمد قاسمی امروز در کارگروه احداث جایگاه های جدید استان که با حضور مسئولان و متولیان این حوزه برگزار شد اظهار داشت: سیستان وبلوچستان همواره با مشکل کمبود جایگاه های سوخت بنزین و به ویژه سی ان جی مواجه بوده است.

  وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق عامه و برآورده ساختن این مطالبه جدی مردم سیستان وبلوچستان ضرورت داشت تا هر چه سریعتر اقدامات عملی صورت بگیرد که با مشارکت دولت و بخش خصوصی قرار است در آینده ای نزدیک تعداد جایگاه های موجود در استان افزایش یابد.

  وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها دو جایگاه cng در استان فعال است که به هیچ وجه جوابگوی نیاز شهروندان و مسافران نیست و در همین راستا مقرر شد تا تعداد 50 جایگاه سی ان جی جدید در شهرهای مختلف استان فعال شود.

  به گفته محمدقاسمی؛ در خصوص افزایش تعداد جایگاه های بنزین نیز مصوب شد تا 30 جایگاه جدید به تعداد 125 جایگاه موجود و فعال افزوده شود که در مجموع سیستان وبلوچستان با افتتاح و راه اندازی این تعداد دارای 155 جایگاه سوخت بنزین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 جایگاه سوخت جدید در سیستان وبلوچستان ایجاد می شود

80 جایگاه سوخت جدید در سیستان وبلوچستان ایجاد می شود