مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 15:302023-03-09بين الملل

کره شمالی یک موشک بالستیک کوتاه برد شلیک کرد


خبرگزاری یونهاپ به نقل از رییس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گزارش داد، کره شمالی امروز (پنجشنبه) یک موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریای زرد شلیک کرد.

- خبرگزاری یونهاپ به نقل از رییس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گزارش داد، کره شمالی امروز (پنجشنبه) یک موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریای زرد شلیک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یونهاپ، پرتاب از منطقه شهر نامپو در کره شمالی حدود ساعت 18:20 به وقت محلی ثبت شده است.

این تازه ترین نمایش قدرت کره شمالی پیش از یک رزمایش بزرگ کره جنوبی و آمریکاست که قرار است از دوشنبه تا 23 مارس برگزار شود.

این رزمایش همزمان با تمرین آموزشی میدانی بزرگ به نام سپر جنگجو ادامه خواهد یافت.

رییس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت: ارتش ما ضمن تقویت نظارت و هوشیاری خود، وضعیت آمادگی کامل خود را با همکاری نزدیک با ایالات متحده حفظ می کند.

ماه گذشته، پیونگ یانگ هشدار داد که سئول و واشنگتن در صورت ادامه رزمایش های ترکیبی، که آن را آماده سازی برای جنگ تجاوزکارانه خوانده است، با اقدامات متقابل شدید بی سابقه ای مواجه خواهند شد.

در نشان دادن قدرت در برابر تحریکات احتمالی کره شمالی، ایالات متحده اخیراً دارایی های نظامی برجسته ای از جمله بمب افکن های استراتژیک B-1B و B-52H و همچنین یک زیردریایی هسته ای را در شبه جزیره کره مستقر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی یک موشک بالستیک کوتاه برد شلیک کرد

کره شمالی یک موشک بالستیک کوتاه برد شلیک کرد