مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 17:102023-03-11اقتصادي

اولویت تخصیص اعتبارات به پروژه های نیمه تمام تعلق گیرد


استاندار گیلان با تاکید بر جذب حداکثری اعتبارات و تملک دارایی های سرمایه ای توسط دستگاه های اجرایی گفت: اولویت تخصیص اعتبارات، پروژه های نیمه تمام و پرداخت مطالبات پیمانکاران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر شنبه در دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان با تاکید بر جذب حداکثری اعتبارات و تملک دارایی های سرمایه ای توسط دستگاه های اجرایی گفت: اولویت تخصیص اعتبارات را در پروژه های نیمه تمام و پرداخت مطالبات پیمانکاران متناسب با پیشرفت پروژه ها قرار دهید.

استاندار گیلان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی برای پیمانکاران وقت تعیین کرده و برای پیمانکار بازه زمانی تعیین کنند تا پروژه در زمان معین پایان یابد، افزود: سهم شهرستان ها از اعتبارات پایان سال تخصیص یابد.

وی با تاکید بر رعایت عدالت در تخصیص ها بیان کرد: پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی 100 درصدی از مصوبات سفر دارند به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام کنید.

استاندار گیلان با اشاره به راه اندازی مجدد معدن سنگرود تصریح کرد: خاک نسوز و ذغال سنگ مورد بهره برداری و در اختیار کارفرمای جدید این پروژه قرار گیرد.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در خصوص تفکیک زباله از مبدا افزود: بخش تفکیک از مبدا در برخی شهرها مانند بندرانزلی، لولمان، اسالم و کیاشهر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت تخصیص اعتبارات به پروژه های نیمه تمام تعلق گیرد

اولویت تخصیص اعتبارات به پروژه های نیمه تمام تعلق گیرد