مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 22:502023-03-07سياسي

سربازان گمنان امام زمان(عج) برای کشور عزت آفرین هستند


امام جمعه بناب و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه اجر و پاداش سربازان گمنام امام زمان(عج) با خداست، گفت: سربازان گمنان امام زمان(عج) برای کشور عزت آفرین هستند.

- بناب- امام جمعه بناب و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه اجر و پاداش سربازان گمنام امام زمان(عج) با خداست، گفت: سربازان گمنان امام زمان(عج) برای کشور عزت آفرین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی عصر سه شنبه در آستانه نیمه شعبان در دیدار با مسئولین و کارکنان اداره اطلاعات شهرستان بناب به مناسبت ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت امام عصر (عج) و هفته سربازان گمنام آن امام همام، ضمن عرض تبریک این ایام خجسته از تلاش های مجاهدانه آنان تقدیر کرد و برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی و خصوصاً سربازان گمنام امام زمان (عج) آرزوی توفیق نمود.

وی تأکید کرد: ما باید به سربازان گمنامی که برای کشور عزت می آفرینند و هیچ وقت نام آنها آورده نمی شود، ببالیم.

امام جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی قلعه عظیم امینتی برای ملت و کشور ما هستند؛ آنها خطرات بزرگی را از کشور دفع می کنند بدون اینکه ما متوجه بشویم؛ خطراتی که هر یک از آنها برای به مخاطره انداختن کشور ما کافی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان گمنان امام زمان(عج) برای کشور عزت آفرین هستند

سربازان گمنان امام زمان(عج) برای کشور عزت آفرین هستند