مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 13:552023-03-13فرهنگي

نهمین جشنواره برفی در کوهرنگ برگزار شد


آیین اختتامیه نهمین برف آورد سالانه برفی در شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری آیین اختتامیه نهمین برف آورد سالانه برفی در شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

علیرضا جیلان 22 اسفندماه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره برفی در کوهرنگ با بیان اینکه برگزاری جشنواره برفی در چند سال گذشته به علت خشکسالی و عدم بارش برف دچار وقفه شد، اظهار کرد: بعد از چند سال شاهد بارش برف سنگین در این شهرستان بودیم، بنابراین برگزاری جشنواره مجدد در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: این جشنواره مقرر بود در بهمن ماه برگزار شود، اما به علت بارش برف و باران زمان برگزاری این جشنواره تغییر پیدا کرد.

جیلان با بیان اینکه 15 تیم از چهارمحال و بختیاری و چند استان دیگر در جشنواره شهر ملی برفی شرکت کردند، توضیح داد: خوشبختانه پوشش رسانه ای خوبی را در این جشنواره شاهد بودیم.

در ادامه شهباز اکبری- فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه یک دوره بحرانی را در شهرستان پس بارش های سنگین برف پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: همه کوهرنگ را به عنوان پایتخت برفی ایران می شناسند.

وی افزود: حرکت های خوبی برای توسعه زیرساخت های شهرستان کوهرنگ آغاز شده است، امیدواریم در سال آینده شاهد به سرانجام رسیدن پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین جشنواره برفی در کوهرنگ برگزار شد

نهمین جشنواره برفی در کوهرنگ برگزار شد