مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 13:302023-03-10بين الملل

فرار واعظ سعودی به لندن؛ «اگر مانده بودم، به زندان می افتادم»+فیلم


واعظ سعودی که اخیراً به خاطر یک نصیحت به سران آل سعود، توسط نیروهای امنیتی عربستان دستگیر شده بود، کشورش را به مقصد انگلیس ترک کرده و گفت «اگر مانده بودم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عماد المبیض واعظ سعودی، امام جماعت و خطیب سابق مسجد ملک عبدالعزیز در شهر دمام عربستان، که به خاطر یک توصیه به سران ریاض دستگیر شده بود، دلیل ترک کردن کشورش به مقصد انگلیس را فاش کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری-تحلیلی عربی21 ، المبیض در ویدئوی جدیدی که اولین بار پس از مهاجرتش به انگلیس بود، گفت: به حمد خدا توانستم از کشورم خارج و آن جا را ترک کنم؛ آن هم زمانی که همه درها برای بیان حق و نهی از منکر به روی من بسته شده بودند.

واعظ سعودی افزود:  خداوند متعال این امر [مهاجرت] را بر اهل علم واجب کرده است.

 ای کاش می توانستم که در میان مردم بمانم، روی منبرم بروم و سخنرانی کنم؛ اما اگر به همین منوال ادامه می دادم، به آنچه بر سر برادران علما، وعاظ و روحانی ام آمده بود، از حبس، بدرفتاری و محاکمه های ناعادلانه گرفتار می شدم .

    المبیض در فیلم منتشرشده خود از لندن، ادامه داد: خداوند عبادت بزرگی را که همان عبادت هجرت است، بر ما حلال کرد؛ توسل به آن زمانی است که انسان نتواند دین خدای متعال را برپا و یا آن را ابلاغ کند، زمانی که در این راه از آسیب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار واعظ سعودی به لندن؛ «اگر مانده بودم، به زندان می افتادم»+فیلم

فرار واعظ سعودی به لندن؛ «اگر مانده بودم، به زندان می افتادم»+فیلم