مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 08:452023-03-20فرهنگي

فرهنگ و هنر اصفهان در سالی که گذشت


سال 1401 بدون شک یکی از مهم ترین سال ها در تاریخ فرهنگ و هنر ایران و همچنین اصفهان به شمار می رود؛ از آفرینش آثار خلاقانه هنری تا برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف، - ایسنا/اصفهان سال 1401 بدون شک یکی از مهم ترین سال ها در تاریخ فرهنگ و هنر ایران و همچنین اصفهان به شمار می رود؛ از آفرینش آثار خلاقانه هنری تا برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف، تا تخریب بناهای تاریخی و مرمت های چالش برانگیز و البته از دست دادن بسیاری از بزرگان فرهنگ و هنر نصف جهان.

در آخرین روز اسفندماه 1401 رخدادها و رویدادهای ویژه فرهنگ و هنر اصفهان در این سال را مرور می کنیم و امید داریم که سال 1402 هنر و فرهنگ دیار سپاهان و هنرمندانش با چالش های کمتری مواجه باشند و آنچه روی می دهد آفرینش باشد و رضایت مندیِ هنر و هنرمندان شهری که نیمه جهانش خوانده اند.

در ادامه، به برخی از مهم ترین رخدادهای فرهنگ و هنر اصفهان در سال 1401 می پردازیم.

یاران فرهنگ و هنر که از میان ما رفتند فروردین ماه 1401 ناصر سلیمانی، از آوازخوانان قدیمی و مردمی پل خواجوی اصفهان به دلیل بیماری سرطان درگذشت.

او از حدود 16 سال قبل به شکل خودجوش برنامه ای کاملاً مردمی با نام جمعه های خواجو را در ضلع جنوبی رودخانه زاینده رود و پل خواجو بنیان گذاشت که این برنامه هر جمعه از ساعت 10 صبح تا 2 بعدازظهر با آوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و هنر اصفهان در سالی که گذشت

فرهنگ و هنر اصفهان در سالی که گذشت