مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 16:522023-03-12سياسي

قدردانی 210 نماینده مجلس از خدمات 44 ساله کمیته امداد به محرومان و نیازمندان


عضو هیات رییسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره) را قرائت کرد و گفت: نمایندگان با ارج نهادن به تلاش های مخلصانه و خدمات گسترده این نهاد مقدس در رفع هر گونه فقر و محرومیت از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، عضو هیات رییسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره) را قرائت کرد و گفت: نمایندگان با ارج نهادن به تلاش های مخلصانه و خدمات گسترده این نهاد مقدس در رفع هر گونه فقر و محرومیت از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه 210 نماینده مجلس در خصوص سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: بسمه تعالی توجه ویژه انقلاب اسلامی و جامعه سازی جهانی در کنار خودسازی در همان ابتدای راه با نگاه ویژه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به مساله محرومیت به عنوان یکی از موانع جدی تمدن نوین اسلامی باعث شد تا فرمان تاریخی آن حکیم فرزانه در چهاردهم اسفندماه سال 1357 به تشکیل نهاده انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) منجر گردد و با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به بالندگی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی 210 نماینده مجلس از خدمات 44 ساله کمیته امداد به محرومان و نیازمندان

قدردانی 210 نماینده مجلس از خدمات 44 ساله کمیته امداد به محرومان و نیازمندان