مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 16:352023-03-03سياسي

تکمیل بیمارستان 17 شهریور برازجان و سد دالکی با جدیت دنبال می شود


رییس جمهور تکمیل پروژه های نیمه تمام را از اولویت های دولت عنوان کرد و گفت: تکمیل بیمارستان 17 شهریور برازجان و سد دالکی با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر جمعه در جمع مردم برازجان اظهار داشت: همه اعضای دولت با تمام توان و ظرفیت برای خدمت به مردم به صحنه آمده اند و از همه ظرفیت ها استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه شهرها و روستاها و رفع مشکلات و نواقص با جدیت در دستور کار است ادامه داد: هر کسی در مسئولیتی قرار گرفته است و باید از این فرصت به خوبی برای خدمت به مردم استفاده کند.

رییس جمهور رفع مشکلات دشتستان را یکی از مسائل مهم و جدی دانست و افزود: به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنیم و نتیجه این خدمات را نیز به مردم خواهیم گفت.

آیت الله رییسی به تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در جامعه و مشکل آفرینی اشاره کرد و ادامه داد: وحدت و همدلی مردم مانع از دستیابی دشمنان به اهدافشان شده است.

وی وحدت را رمز موفقیت در کشور دانست و بیان کرد: گره گشایی از مسائل و مشکلات مردم با تکیه بر تلاش خستگی ناپذیر و گرفتار حاشیه نشدن از مهم ترین دستور کارهای دولت است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه برای آشنا شدن با مشکلات مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی حضور خواهیم داشت بیان کرد: نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بیمارستان 17 شهریور برازجان و سد دالکی با جدیت دنبال می شود

تکمیل بیمارستان 17 شهریور برازجان و سد دالکی با جدیت دنبال می شود