مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 14:032023-03-04اقتصادي

خط برق 63 کیلوولت منطقه اقتصادی گرمسار به زودی راه اندازی می شود


معاون شرکت برق منطقه ای سمنان از اتمام احداث فونداسیون و نصب برج خط 63 کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار خبر داد و گفت: به زودی عملیات سیم کشی و راه اندازی این خط آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اصغر آخوندی، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات احداث فونداسیون و همچنین نصب برج های خط 63 کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به اتمام رسید.

وی پروژه احداث و نصب خط 63 کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، را یکی از مهم ترین زیرساخت های تولید و اشتغال آفرینی در استان سمنان عنوان کرد.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای سمنان خاطرنشان کرد: احداث خط 63 کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، اثرات مطلوب و مفیدی برای رونق صنعت در گرمسار خواهد داشت.

آخوندی، خط 63 کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار را از اولویت های پروژه های در دست اقدام شرکت برق منطقه ای سمنان دانست و افزود: هدف از احداث این خط، تأمین برق مشترکان صنعتی منطقه گرمسار و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه است که با پیش بینی هزینه ای بالغ بر 175 میلیارد ریال به انجام خواهد رسید.

وی بیان کرد: پروژه خط 63 کیلوولت دومداره منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، از نوع خطوط هوایی با برج های مشبک فولادی، به طول تقریبی 10 کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط برق 63 کیلوولت منطقه اقتصادی گرمسار به زودی راه اندازی می شود

خط برق 63 کیلوولت منطقه اقتصادی گرمسار به زودی راه اندازی می شود